Julen över


Överlevde Julen.....Julafton....Åkte till pappa satt hos honom och myste drack och ratade några timmar, samt lämnade Nova hos honom. Sen var det dax att åka över till mamma och Uffe, där mormor och Kerstin också var....Jättegod Julmat dricka och så trevligt. Det var fullt under granen och jag fick så otroligt fina julklappar...Speciellt av mormor Tack så hemskt mycket!!!!! Min underbara pläd med kuddar som jag önskade mig fick man av mamsen samt ännu en underbar Julklapp på Juldagen.....Värmer så väl av dom minnerna ni gev mig......

Försökte sova tidigt på Julafton men det inget vidare....Men klockan ringde 0545 på juldagen och det var bara att kliva upp och jobba 7-22. Jag kan säga att jag var SÅ satans trött och hade så ont, när kl var 20 var jag på väg ge upp sätta mig på en sten och typ gråta....
Men jag överlevde med näppe, Åkte hem till mamma igen, då det helt enkelt var närmast till sängen.....
Tog ett tag att varva ner sen somnade man såååå gott.....Annandagen kom pappa och hämtade mig så att jag kunde få hem alla Julklappar, mat och allt annat från mamma och hem...även en Nova som jag saknade på julen.....
Slöade heeeela annandagen och sen somnade man sååååå gott!!!!! Stormen rev däremot jiiisses, glad att jag sov hos mamma natten innan, eftersom det var värre då!!!! Även gårdagen blåste det fanskap här ute.....
Var en centrum en sväng med Camilla och Malin, underbart att få träffa Camilla, sötsaken på besök från Norge lie shopping vart det...

Idag bir det långpromenad sen vet jag inte så mycket mer....

Jag och Nova





Me



Fina granen och maten





Fällen och kuddarna



God fortsättning på er





Kommentarer
Jonnie

jo tack julen har varit kanon här, ja visst e de konstigt me detta vädret :)

2011-12-28 @ 10:50:56 URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Jonnie

haha :) japps desamma till dig :)

2011-12-28 @ 10:59:07 URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Cajsa

ja jag har haft en riktigt bra jul. själv?

2011-12-28 @ 11:12:11 URL: http://cjssong.se
Sissi

Fullt ös hos dig under jul ju gumman! Så du gör nog rätt i att ta de lilla lugna idaaag;))



Kramkalas!!

2011-12-28 @ 14:26:00

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback