Februari

Jahopp ny Månad igen då, På Fredag dax för jobb, nervigt...Närmar sig med stormsteg.....Passa på att slappa ladda upp och sooova nu. Ladda ladda.

Drömde inatt om en som bara försvann, ingen aning om varför, den personen valde vl att tro och känna nått annat kan jag tro, Jobbigt förlora någon nära men så är väl livet, hoppas den personen iallfall är lycklig och mår bra...Trotts saker runt om kan an faktiskt vara vänner, men men.....
Life goes on again....

Ska ta mig ut på en långpromenad nu och rensa huvudet.....Snön försvinner mer och er nu tyvärr, Kommer nog bli vinter igen kan jag tro.

Nova växer och växer om magen och sover sover och soover hihi..Gullungen....

Ha en mysig dag

Kommentarer
Tanna

När kommer puppisarna ? Jag vill gärna komma och titta på dom sen !

Kram

2011-02-01 @ 14:18:20 URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback