Mysigt väder

Mötte upp Jenny på ängarna med Azita och Falco. Solen strålade, men svettiga till max, genväg över ängarna oh inte bra, haha svårt gå i denna snö och benen jobba satan haha. Men mysigt...
Höll mig hemma igår trotts att bimbon försökte få ut mig, räckte med Fredagen, var dock utråkad vid 23 men då var det försent haha...Men men så mycket framöver så bäst att vila upp sig, och jobbet närmar sig med stormsteg, hoppas jag håller ihop...

Imorgon ska ja iväg en sväng ev naglar, samt fnula på håret vad man ska hitta på med det hmmmm....Allt utväxt nu bara min färg i håret, ska man slinga färga eller 2 färger???
Nähäpp ska ligga i soffan under filten ett tag nu, innan dax ta sig ut igen....

Azita och Falco spanar



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback