Bihåleinflammation och sånt

Fy vad jag mått dåligt sen i Fredags...Ändå envisades man att jobba både Fre kväll och Lör kväll....Däremot sjukskrev jag mig för Måndagspasset. Försökte komma in akut redan då men fick typ vila drick vatten. Ok allt snurrade, huvudet sprängde, bihålorna skrek, svullen körtlar....Men sen ringde jag igår igen och sa nu får det räcka jag behöver hjälp. Äntligen en tid, kollade allt trevlig doktor, så nu har man stark pencilin, hostmedecin samt nässpray och ordinerad vila. Mmmm vila kan man ju säga, upp sen är man vaken några timmar, sen sover man gott på soffan någon timme, uppe lite till sen natt igen. Mellan dess har jag släpat mig ut med tjejerna och kollat massa serier och film. Uttråkad till max, men vad sjutton skall jag göra annars. Många År sedan jag var så här dålig. När jag knappt dricker kaffe eller orkar nått, då är det illa.......Har ett jobbpass på Lördags dag, ska avvakta tills em idag se om jag mår något bättre? Annars får jag snällt stanna hemma från jobbet. Ok en förkylning men när man ej har någon ork allt snurrar och gör ont så bör man hålla sig lugn....Vi får se....

Annars ja ni tyvärr när man är sjuk har man endel tid att tänka, det blir inte alltid som man vill, insett endel dessa dagar, och tyvärr så är det bara att bita ihop igen, man kan inte om inte.............!
Så bara ta nya tag, tyvärr...Blir som sagt inte alltid som man önskar och vill....

Såg Änglagård 3 igår, bästa filmerna och jag gillade även denna....Lite krokodiltårar såklart med...Synd att det tar slut nu, dessa filmer skulle jag nog aldrig tröttna på

Varit ute och gått en sväng i det fina vädret nu och svär över att jag ej kan njuta mer av det...Men det kommer framöver, underbart grönt ute!!!!

Semester JA TACK vill iväg vill komma bort ett tag....Skall fixa trixa lite se vart man kan rymma iväg ett tag nånstans.....

Nä nu skall jag sluta svammla. Ha en bra dag ni andra.....

Kommentarer
Johanna

Dela gärna med dig om ett sexminne (läs inlägg)!



Förlåt för frågan. Jag driver en sex och kärleks blogg och ställer ibland sådana här frågor för undersökningar och för att gynna andra. Jag skulle bli glad om du skulle svara och det är okej att vara anonym! :)

2011-05-26 @ 12:58:34 URL: http://johannalicious.blogg.se/
Johanna

tack så mkt! :)

2011-05-26 @ 13:51:40 URL: http://johannalicious.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback