Mysigt

Kom ut på landet i Torsdags kväll fick skjuts ut med hundar och packning, tur det hade fan inte fått hit det annars haha tungt!! Fixade ordning lite tände en brasa och myste ner mig framför brasan så himla mysigt!! Tjejeerna var lika glada som mig att komma ut...

Morgonkaffe på älskade trappen, sen promenad till sjön med tjejerna var starten igår.Mår faktiskt väldigt bra just nu och ja ni ;)

Sovit så där inatt lite kyligt hann inte elda lika länge igår då jag ramla hem fr jobbet efter 22. Uppe idag 5 hua mig...Första dagspasset och det lär inte bli en vana men då och då kan det kanske fungera, klunkat massa kaffe, Redbull på bussen får det bli, är nmligen inte alls vaken än...Hoppas jag får ihop huvudet idag....


Ha en bra dag alla...

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback