Massa nytt till hemmet


Jobbade igår 7-14.30....Klockan ringde 5 fy faaaaan inte mycket sömn natten innan heller så...
Mysig helg med god mat dricka och sällskap i övrigt ;)....

Shoppade en del i Lördags också massa mytt inför vintern och sånt som behövdes!!!

Mötte upp mamsen igår på Hemma Butiken och fick sååååå fina saker hem!!!!
Tack Mormor och mamma!!!!

Ny tvättmaskiiiin
Cylinda Topptvätt TT362








Ny Diskmaskiin
Siemens SK26E201EU




Och

En Mickro i rostfritt!!!!!!!

Underbart behövdes!!!!

Sen handlade jag en

OBH Nordica Looks Fabulous Mini Straightener

Samt skor på lunchen till vintern som jag inte hittade i Lördags!!!
UNDERBAR helg helt enkelt!!!!!


Kvällen kallar jobbet så jag hoppas ni andra får en mysig kväll, och jag hoppas att regnet försvinner innan det är dax att vandra runt



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback