Mer Mallorca bilder

Sitter och drömmer mig tillbaka i höstrusket
Livet är väldigt glatt nu men skulle gääääärna åka tillbaka hit...







Båttripp  VACKERT!!!






































Lite vääääl nära kollidera med denna båt, tur vi hade en bra kapten PUST





Vi såg även bersgätter och flygfisk haha

Mer blandat



Alltså denna PAELLA MUUUMS!!!!! Nylagat och fan det godaste jag ätit på länge!
Tyvärr svek kameran mig meeeen ååå!!





Å gryyym Chockladmouse!!!!!



Sen DOG jag mamma på scenen med serivören!!!
Jag skratta så tårarna sprutade!!!!!



Igårkväll var det mys med Mongolian barbacue och väldans trevligt sällskap....Mys.....

Idag skogspromenad på 2 timmar med Jenny Azita och Falco..
Mys och massa babbel såklart...
Ska ta det lite lungt innan det är dax att åka iväg...

Over and Out



Kommentarer
Sannalitens.se

Svar: Okej :) Gud vad jag haft fullt upp senaste tiden, därför jag inte svarat någonting. Vad har du gjort för kul senaste veckan? :) Kramar!

2011-10-03 @ 13:55:42 URL: http://Sannalitens.se

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback