Smartphoto är det nya namnet på ExtraFilm


Smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer.

Jag har utsetts som Test Pilot för att välja på 3 olika produkter.


Jag valde att testa


Direkt länk till denna produkt


Fotoställ – 12 olika foton i ett ställ med spiralrygg



"Detta fotoställ är en perfekt lösning för dig som har många fantastiska bilder men inte tillräckligt med plats för alla. Monterat på ett elegant ställ med 12 av dina utvalda foton"


Då det var kanon efter Mallorca resan med min mamma och en perfekt Födelsedagspresent till henne med minnen av resan.


Jag valde helt smidigt ut mina 12 Favoritbilder

Snabbt och Enkelt så skapade jag detta fotoställ.


Man laddade smidigt upp de bilder man ville använda.


Resultatet när det kom hem i brevlådan dessutom väldigt snabb leverans. Så vart jag kanon nöjd med bildkvaliteen och utformingen. Kommer att passa perfekt hemma hos mamma eftersom den är väldigt stilren.

Hoppas hon på sin Födelsedag blir glad.


Två av bilderna testat hemma hos mig






Besök www.smartphoto.se





För att välja ut din egna present eller till dig själv





Kommentarer
Pialotta

Så fint det blev. jag är oxså Testpilot åt Smartphoto och jag beställde kaffemuggarna .. de är nu på väg hem till mig. Det ska bli hur spännande som helst att kolla hur de blev. jag har beställt fotoböcker, canvastavlor, posters och sparbössa förut där och blivit helnöjd :)

2011-10-12 @ 22:49:42 URL: http://pialottasfotoblogg.blogspot.com
Pialotta

Med mina muggar blir det ett inlägg inom snar framtid .. bara varit en enda pilotblogging tidigare .. vill du se den finns den på denna adress :)


Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback