Livin`La Vida Loca?

Garva så jag tjöt igår, massa långt babbel i mobilen igår vart det ! Det behövdes efter lite ditt och datt på kvällen...Dock somna jag inte förens vid 2 inatt var ett tag sen :P Ena dåren ringer, sen nästa haha jag döör :P

Solen skiner ute varmt mysigt...Dock har de lovat? Regn senare.....Vakna sent men ingen brådska till nått idag...Promenera och gymmet, tror jag iallfall....Sen blir det nog vara hemma? Vet inte inte riktigt än...3 dagar kvar av ledigheten känns bra som sjutton!!!! Skulle behöva gå klippa mig, skulle behöva lite ompyssling, som sagt man får se när jag "vaknat" i skallen vad det blir....

***



Hörde denna på gymmet igår sååå länge sen Vilka minnen!!!!:) vill ut och DANSA!!!!!
Rycker i kroppen :P

****



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback