You shoot me down, but I won't fall......

Grå trist morgon igen...Tror jag somna igår innan jag ens hann reagera....Lite motigt att gå upp, men måste sätta lite extra fart idag. Rasta Nova sen ner till J rasta Azita och deras vovvar, innan det är dax för personamöte och sen jobba kvällen.....
Denna Månad har verkligen typ bara vart jobb, ojämna pass, få dagar ledigt imellan, det känns i både kropp och knopp. Men valparna närmar sig och jag måste hålla ut slutet av Månaden och i början innan det är dax....Pirrigt och det som håller mig uppe just nu...Få sysselsätta huvudet på de små, slippa tänka på allt runt om, glömma och gå vidare....

Kan solen och värmen komma!!?? Saknar våren!!!!!!

************


Kommentarer
joanna

svar: tack:)sprid gärna:)

2012-04-23 @ 12:29:18 URL: http://domkallarmighannes.com

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback