Fine without You Now....



Sommar sommar och sol????? NÄÄÄÄ rusk och regn !!!! Hemska trista sommar! G
lad att jag fick Turkiet resan samt att Mallorca väntar med mamsen....
Annars jo är bosatt på landet sen i Fredags för lugn och ro....

Måste komma tillbaka till mig själv igen detta går inte! Gå runt som en zombie i ett vakum pg av att saker och ting bägrar försvinna!!!! Det är INTE OK längre....Underbara vänner har jag iallfall och att de gör så att jag har vaknat upp och SER ! Så bara berabeta och bort bort!!!!!
Behöver fan nått nytt och nått vettigt! Det kommer väl. HOCK me up!!! Haha!!!

Dax att jobba idag igen....Jobbade förra veckan dag dag kväll dag dag snacka om upp och ner dygn...Vart ledig nu 2 dagar men nu kör vi igen...kväll, ledig? kväll sen dag! Passa på när man är här, närmare till jobbet och hundarna mår så bra.....
Letar resa nu så måste ha in mina timmar med!!!
Vart iallfall gymmet i förrgår passade på när jag var hemma en sväng och att kroppen orkade iallfall nästan...!
Nä dax för en prommis med tjejerna...vädret har så svårt bestämma sig, sol ösregn och nu sol igen??!!









Kommentarer
camilla

du e duktig du vännen! saknar massor! längtar efter dig o vovvarna <3

Svar: Puuuss!!! Tack! Ja saknar dig såååå mycket med!!!! <3
Maddis

2012-08-25 @ 02:24:32

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback