Måndag

Ni vet hur det känns när världen runt om er snurrar, och ni inte hänger med utan allt är ett virrevarv av känslor och tankar?! Så är det för mig nu... Släppa ut, rensa bort och gå vidare är ett Måste nu! Sen andra förändringar är i planering..
Men först resa bort koppla av?! Sitter på tåget nu mot underbara Värmland... Där man alltid kan ladda om och må bra... Fortfarande tankar på flytt.. Finns ju inget ? Utom mina underbara vänner och familj som binder mig här... Varför vara kvar? Varför inte chansa? Blivit fegare så man tänker och tänker på det... Fortsättning följer som vanligt....
Haft en mysig helg och blir veckan här sen ut Fredag och kräftskiva lördag... Därefter är det dax att sätta igång och jobba!! Ev bo på landet passa på , närmare t jobbet samt mysigt för mig och hundarna.. Vi får se...
Framme om ca 1 timme så nu blir det läsa deckare och dricka kaffe Älskade Nova sover vid mina fötter så fint!
Tjing!

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback