14 december.... Redan..

Jobbade igår kväll lugnt tills kl var efter 20 då vart det lagom kaos.... Lite lätt svettiga 2 timmar sen var man äntligen på väg hem... Hungrig och trött... Mat i magen och la mig, men sova vart det inte mycket av huvudet snurrade och känns som jag inte ens hann att somna innan kl ringde 5,45 igen... Snöar igen bussen segar såklart för snöröjningen är katastrof och det är inte lite stressande till och från jobb var gång.....
Klara dagen Sen hem hem och vila..... Lämna Azita hos S för imorgon är det stora Sthlm på mässan och Nova skall ställas... Träffa massa underbart folk och ha en trevlig dag :) många jag saknat!
Långledig tills den 23e sedan underbart behövligt... Se vad jag hittar på.... Har lite planer ;)
Ha en bra fredag alla :)


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback