20 December

Happy!!!! ÄNTLIGEN är man back on track!!!! Efter att ha insett att mina tabletter som hjälpt min sömn så länge bara är SKIT då jag började ta dem var natt....Dessa biverkningar vill INGEN ha jag lovar...Helvete alltså *ursäkta* Men var på väg att checka ut bokstavligt talat...Fy fan! Värk i hela kroppen, inne i en bubbla, "senil", apatisk, ledsen, likgiltig, ingen ork, arg....och annat smått och gott...På detta fick jag fan avtändning??!! i 3 dygn och trodde jag skulle dö! ..Ni som stått ut med mig och peppat mig...Ni är Underbara!!!!! Tack ni som faktiskt märkt att nu är det illa...Love U!!!!
 
MEN nu sista 2 veckor har jag blivit gladare, fått ny gnista och tränat på gymmet mån, tis och ons! Underbart!!!! Så jag jobbar mig vidare uppåt.......Idag vila för fyttefan vilken träningsvärk jag har i hela överkroppen inte en enda muskel har sluppit undan hihi bitter sweeeet ;) 
 
Långledig har man vart som också var behövligt 3 dagar kvar som man skall utnyttja väl.....
Julen då? Jobba Söndag kväll...Ledig Julafton sen kör jag dubbelpass jul och annandag och sedan ledig igen....Värt pengarna och glädjen man ger pensionärerna.....
 
Nä nu slänga sig i dursch och få nått vettigt gjort!!!
 
 
En bild från förrförra veckan med mina underbara öronmuffar i snöfallet 
 
 
Sen en Julhälsning från två förskräckta/sura vovvar
En extra till du vet <3
 
Nova SUR men söt 
 
 
Azita förskräckt hihi
 
 


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback