Fyyy vilken vecka som väntas.......

Tandhelvetet gav mig frossa och feber igår. Huuua vad ja mådde. Slutade lite tidigare tack och lov....Spenderade kvällen i soffan halvt död. Sen fick Nova magbryt när ja precis somnat, så bara hitta kläderna vid sängen, släpa mig halvsnubblandes ner till porten och ut! Tack och lov slapp jag mer turer ut under natten, vet inte ens om ja vaknat med allt i kroppen för att få sova....

Ont idag med, ringde tandis så kl 13.10 är det dax, fy livrädd!!!!! Se vad som görs idag, känns att jobbandet dag imorgon är hotat, vi får se....
Sen skall man även till gyn denna vecka, byta stav AJ det kommer göra ont!!! 2 Gr nu....Men orkar inte byta till annat då detta är riktigt bekvämt med 3 År i taget....Sen skall jag även till läkaren och ta alla Årliga prover, dvs ännu mera "misshandel" av mig. Hoppas strumavärderna är fortsatt stabila *peppar peppar* Sen måste ja även till andra läkaren med medeciner och så snart. Allt på samma gång!!!! Fyyya!!! YNKEL!!!!!

Kollade BB igår och säger bara OMG detta År vet ja inte om de slagit sig totalt faktiskt!!!!!

Jaja Solen skiner iallfall......Lagom positiv jajamen!!!!!!!



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback