Innan kroppen

Säger totalt godnatt så lämnar jag sthlm några dagar för att ladda batterierna. Karlskoga, värmland i mitt hjärta! Saknat Matilda och c/o så mycket och jag vet hur bra jag mår där....!
Tåg med hundarna upp framme vid 16 :):)

Såg Hamilton igår. Jättebra film, de svenska bllir allt bättre hela tiden....Denna helg kändes att man fick leva lite. Picotto var grym. Var hemma vid 5 haha!!!! Behöver saker och ting som får mig att må bra nu extra mycket.

Drömläget på bild sen sist jag var uppe ett hus där vore ju nått det...




Kommentarer
Tanna

Oh jag drömmer om hus också... Vad härligt det vore att få låta Jax och Devil springa rnt på tomten.. Säg till om du vill ha promenadsällis ånn dag ! Kan lämna lillråttan hemma, han går ändå inte i kylan. Kram

2012-02-10 @ 07:20:42 URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback