Måndag IGEN och snart Mars


Helgen har susat förbi. Igår var det full rulle. Härlig långis sen ett grymt bra pass på gymmet. Hem "vila" lite innan man fick besök och hade ljusparty! Trevlig mysig kväll med tjejerna vart det!!
Men inatt kunde ja fan inte sova, HATAR detta! Tankar snurrar, man slänger sig av och an. Måste blir förändring nu. Orka!!!!!
Sen vettesjutton med Sundsvall?! Nova är skendräktig och efter sina kullar är det inte vidare fint med det. Så jag velar och velar om man ens skall åka upp. Så typiskt! Jaja får klura klart idag på det mesta....

Nu blir det en långpromenad med Azita sen ner till Jenny lämna av henne. Jobbar dag imorgon så hon får sova över där samt rasta hennes vovvar. Sen blir det gymmet!!!! Bra få ut frustrationen iallfall lite av den där.....!!
Skulle dock behöva åka shoppa träningsbyxor då mina hänger och det ser för jävligt ut nu...Mina jeans går inte använda, tur ja hade 2 par gamla som man kan ha....Possitivt men inte för plånboken...




Kommentarer
Sissi

Snurpan!! Har du tränat/vandrat bort kiiilon??:))

Men ett lr 2 par byxor kan du väl unna dig?:))

2012-02-27 @ 11:37:07 URL: http://misstopp.blogg.se/
Maddis

Mmmmm rasat sen i höstas men nu är det gaaaalet!!! Jobbets alla promenader, hundarna och gymmet.

Mjo jag köpte 2 jeans men de hänger i midjan och ja hatar skärp! Mooorr!!! Får bli Cubus för nått snabbköp. och nått att träna i. Fan inte sexy med gällevarehäng hahaha :P

2012-02-27 @ 12:48:40 URL: http://missism.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback