Tandvärken fr helvetet


I förrgår började det när ja jobbade, sen har det eskalerat fy faaaan vilken smärta!!!! Denna tand bet jag av på mitt gamla jobb över 6 år sen, den har hållt sig ok till och från. Men nu mår ja piss bultar i halva ansiktet, ilar och känns som skallen skall explodera också...Fy ajajajaj!!!!!!! Aldrig haft problem med mina tänder så får snällt ringa på Måndag, nej aktut vägrar jag!!!!! Smärtisar och baddade med vodka igår.....

Åkte med Jenny igår full snöstorm med hennes vovvar behövde få lite sällskap och skingra tankarna...Jobbig dag igår hoppas det inte blir samma idag, saknar och ibland behöver man få ut lite av allt som snurrar...

Uppe med tuppen iddag, jobbet kallar och det öser ner ute....Får se om man blir blötdjur eller eskimå idag...Blask slask blä!!!!!!

Hoppas ni andra får en kanon Söndag och just nu sover gott....



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback