Tvärsjuk AB

Jobbade Torsdagskväll och kände att FAN jag blir bara värre och värre. Kämpade mig igenom kvällen, men var hemma igårkväll. Hosta, skallebank tvärtäppt inget vidare kan jag lova.....Vill vara friskt!! Men ledig till Onsdag nu hoppas jag blir frisk tills dess *peppar peppar*

Storm igårkväll och natt fy vilket helvete det var....Blåser rätt regält nu med tyvärr....och kikade just ut och det snöar igen.....Mysigt men bort med storm och alla isbanor överallt, går inte gå nånstans man halkar ihjäl sig......

Sen våran loftgångsrenovering. Det har bangat och dundrat natta lång och imorse kom jag inte ens ut från loftgången då ALLT hade flyttat sig....

Inga kommentarer men så HÄR såg det ut!!!!! Lagom ARG!! och på Krigsstigen!!



Pysslat lite lugnt hemma idag....Man blir tyvärr lite rastlös av att ligga på soffan hela dagen kvällen igår...Men bara bita ihop....

Nu blir det filmtime här,,,,

Ha en mysig kväll alla

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback