Sveriges Nationaldag

Du gamla du fria!!!!!!
Mina minnen från när man var liten är att vi alltid var på Skansen denna dag, i ur och skur. Morfar Mormor mest men även mamma och pappa...Min bästis och jag för det mesta när man vart "lite större"  Det var alltid en dag förknippad med matsäck och mys. Underbart uppskattat som barn!!!!! Ett av mina finare minnen.....Saknar Morfar än idag.....

Hoppas ni som är lediga får en mysig dag...Vädret ser inte vidare hoppfullt ut idag tyvärr...
Städas och tvättas här hemma...Besök på ingång runt 12.....Trevligt!!! Sen får man se, gymmet stänger tyvärr 14 så dit hinner man inte....Får bli pw sen, känner mig alldeles för lat sista veckan :P

****



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback