Ännu en fin dag


Vaknade utan väckarklockan, jag som skulle sova ut, men kroppen kanske är utvilad... Igår var hemsk upp fem till jobbet. Tung dag, vaknade inte alls gick bara runt och gäspade och kunde inte ens focusera mig. Hatar dessa dagar man vaknar inte alls....Full rulle och allt som kunde gå fel gick fel.....Hem laga mat fixa med hundarna, sen somnade ja innan ja ens hann tänka efter Karatefylla.....Hoppas man är pigg idag....Vet inte riktigt än om jag skall jobba kvällen eller ej det märker jag om en stund......Blir säkert så, samt imorgon kväll är jag uppskriven iallfall.....Veckan flyger iväg och dagen D närmar sig!!! 
Nähäää snygga till sig vakna fullt till liv och ge mig ut och vandra vovvarna i det soliga men kalla vädret....

Rökningen går faktiskt bra, halvrerat och tagit bort de onödiga ciggen, värst är morgonen dock, men framåt går det iallfall......

Kommer nu framöver att slänga upp "skyddslappar" Hundarna, träning och Jobb, orkar inte engagera mig i nått annat, känns ju hopplöst hur som! Men våren är snart här, och kanske vänder! I hope!

!!!



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback