Fredaaaaag och +10 Redan!! :)


Gick bra igår på jobbet liiite körigt ett tag men det löste sig bra tillslut!

Fredag ÄNTLIGEN och 2 dagar ledigt! Vakna av att solen sken in och då måste man ju faktiskt upp och hoppa. Tagit en prommis med tjejerna, nu affären handla lite så jag kan tvätta och äta frukost! Äntligen lön det är totalt tomt hemma, hundarna har så de klarar sig men en själv lite värre. Såååå hej lönen du är välkomnad!

Städa av lite hemma det negativa med solen ALLT syns :P sen åka och träna. Skoj!!!! Lite trist vara inne i detta väder men det tar ju inte hela dagen.

Ha en underbar dag ut och njut av den underbara VÅREN

*******



 

 


Kommentarer
Bella Davis - MODELL BLOGG

Ja vad underbart :)

Vad ska du hitta på i helgen då? Kram :)

2012-03-23 @ 12:32:55 URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Bella Davis - MODELL BLOGG

ja men de låter ju underbart :)

Har du haft en bra fredag då? kram :)

2012-03-24 @ 00:12:36 URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Anonym

Hahahaaa säg din kommentar nuuu om strumpan!

Hahaha jag skickade en text till bilden men försvann visst!! hahaha!

Skulle ju stå att jag skulle köpa nya skor å att jag inte va skomakerens barn längre;P



Pusshaa

2012-03-24 @ 22:14:46
Bella Davis - MODELL BLOGG

Låter som en toppen fredag :)

Hur är det med dig idag då? Kram :)

2012-03-24 @ 22:22:44 URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback