Freeedaaag!!

Regn regn ursh och fy!!!! Kommer bli en blöt morgonprommis i skogen minsann! Idag visste jag inte ens vad det var för dag när jag vaknade! Det är lite knas....Men så blir det när man jobbat som man gjort.
Verkar bli ledigt ikväll, så ska försöka vakna till liv, ut i skogen sen gå och träna. Tar mage och nedre ryggen då jag inte vill köra överkroppen, det har släppt av i värken lite men varför köra och att det kan komma tillbaka.Nä ingen bra idè....

Sen vettesjutton vila blir det nog?! Skulle vilja mysa ner mig med "någon" ibland hatar jag vara ensam, vissa dagar vill man verkligen ha någon nära och ja allt sånt....en det kommer väl snart hoppas jag...

****










Kommentarer
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, det är ju toppensmart av företag att skicka ut gratisprover, för ibland fastnar man ju riktigt fort i det också :) och jag ÄLSKAR te :D

2012-03-30 @ 11:53:34 URL: http://angelica.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback