Måndag Måndag alltid Måndag??


Där försvann den helgen!!! Igen! Jobbade Fredags kväll. Lördags vart det fika och mys med Mimmi sen fira Mats på kvällen. Trevligt men en lugn kväll iallfall för mig :P

Igår fick man bita i det sura äpplet lite tung i skallen och åka iväg och träna. Kanonpass och fick helt nya övningar som satans TOG vill jag lova. Du hade iallfall rätt när du sa döda mina ben ;)!!!! Imorgon kör vi igen och se vad det blir då!? Lagom ont idag kan jag lova haha blir en rooolig jobbarkväll idag :P

Vart ute i skitvädret, haglade förut och det blåser tokmycket ute /: Skogen knaka och braka /: På med kläder så man inte fryser ikväll......Ser inte fram emot det.....

Fick i mig en shake just och banan ursh vad duktig jag är!!!!! :P Spela lite wf och ta det lite lugnt sen åka....

Ha en bra dag i stormen alla

*******


Kommentarer
Emma ❀ My Inspiration

Alltid roligt när träningspass verkligen TAR och man känner att man får ut något av dem :)

2012-03-19 @ 19:11:55 URL: http://myinspiration.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback