Måndag Måndag!!!!


Jiiissses vad jag slocknade igår. Jobba var inte skoj igår. Var helt slut. Ont i nacken...Hade tur med kort schema så åkte hem i tröttdimma och smärta.

Sen rasta vovvarna, duschade och åt. Sen poff borta somnade på soffan. Vaknade upp i panik och trodde ja missat gå upp, vilken dag är det? Vart fan är jag typ? Pjuuuuu indre skoj....Var uppe en sväng rastade vovvar igen, kikade på tv, kollade klart på Gordon sen borta somnade!!!! Gud vad SKÖNT!!!! Vaknade av mig själv innan 9 idag, utvilad iallfall en del och nacken känns bättre tack och lov! Den nackövningen på gymet skippar jag framöver. Resten känns kanon efter träningen, gäller att testa sig fram nu och låta kroppen få rätt värk...

Azita är på dag 13 idag...Väntaaaan!!!! Oh vill ha bebbar!!! Hoppas hoppas!!!!
Ska ut och gå snart sen lämna ner henne till Jenny för nu kommer det toksjobbas tills Torsdag....Bolla lite så går det.....
När jag skall hinna till gymmet är en annan fråga kanske imorgon när jag slutat??

Ha en fin dag ni där ute

*******



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback