Underbart med soool


Körde dagen igår fram till halv två 3 dagar på raken upp 5 och jobbat dag DUKTIG JAG!!

Sen bar det iväg till gymmet. Mage, rygg och bröst. Skööönt som sjutton! 3x20 sett och med bra vikter.
Crosst stod jag över räckte med uppvärmning med promenaderna och allt på jobbet....

Vakna 7 idag, hmmm mindre bra när jag skall jobba kvällen, men det löser sig nog....Får se om jag hinner in en sväng på gymmet innan jobbet annanrs får det bli imorgon när man är ledig. Ska ut och ta en långis i det vackra vädret och njuta, skulle behöva röja av hemma! Azita i löp och hon hårar som en hel tomtearme pju! Men men ska ändå inte ha nått besök så får nog ta det också imorgon....




Läste i Aftonbladet
Hejja Markoolio!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14458600.ab

samt HOPPAS det lättar upp lite. SJUKA Sverige SJUKA regler!!!!!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14458611.ab

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback