Fötterna upp huvudet ner Typ!!

Nu är det mkt för mkt! MEN jag skall hålla huvudet kallt! Tankarna snurrar, mycket att förbereda mycket att ordna, samt tankarna som slirar på annat håll fortfarande...Men det går framåt....

Tränade idag har inte haft tid ork sista dagarna men var dax idag mage och nedre rygg svettigt och gött pass när jag väl vaknade till liv .....Saknar mina power walks men A är så stor nu och får bestämma takten <3 Mer myspromenader än svettas promenader...

Placerad i solen hela dagen igår UNDERBART först på balkongen sen hos Jossan. Mys Mys och babbel!! Bränna på plats redan hihi.

Imorgon dax att jobba kväll samt Söndag kväll. De har jag bokat upp och det jag hinner? Innan bebbar...Måste ju vara hemma innan ett tag ifall att.. Samt Pingst uppbokat. Resten semester.....Så kommer det se ut även Juni och Juli fylla upp med semesterdagar och jobba lite pass.....

Lördag blir nog ut och ha lite skoj igen, bilträff i Nynäs!!!!!! Passa påååå!!!!!!! Underbart skoj!!!! Bara vi slipper regn så....

Fick en present av Jenny idag hihi LOOOOOOSA !!!!! Tack älskade vännen!!!!!
Samt för att du är sådant UNDERBART stöd!!!! <3

**





Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback