Freeedaag!

I helgen är det dax...Går in på dygn 61 idag galet :):):)

Tränade ben och rumpa i förrgår sjukt bra pass! och igår överdel rygg och axlar. Dock så skrek dessa delar på mig igår kväll och även idag....Bakslaget med denna kropp allt vill inte speciellt dessa delar som är skadade.....Men ag försöker mitt bästa och får helt enkelt återgå till vikterna innan gårdagens pass tills jag klarar eller snarare kroppen klarar att öka.....Träningsvärk helt annan sak!!!! Aj!!!!
Nu skall det sättas fart här. Ut med vovs ut med J`s vovs sen hem städa ordning innan vi får sällskap och valpvak sällskap :):) Gymmet hinner jag nog ej, vi får se :)

Annars är det fötterna upp huvudet ner. Tänkt alldeles för mycket sista två kvällar och nätter...Saknat som satan och det gillas inte!!!!! Bort Bort Bort!!!!!!!!! Suck!!!

Aja ha en fin Fredag just nu uppehåll regn solen tittar fram...Men lovas massa regn i helgen, vi får väl se...

****



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback