Party Lite Massa Goda Dofter och Fina saker till hemmet

Hämtade paketet igår och jiisses Äppelblommig luktar sjuuukt gott!!!! Passade på att beställa hem även jag denna gång från Sofias party! Mums Mums säger jag bara!
Vill Någon ha Visning i Stockholms området så skriv i Gästboken så kontaktar jag er.
Samt ni vänner som planerat att ha visning hemma HOJTA!! Trotts valpar så går det att trolla, även lösa beställningar kan ordnas!!!
Vill du själv ha ett spännande och roligt extra jobb? Kontakta mig så berättar jag vad vi har att erbjuda


***
LÄNK till Månadens erbjudnande


Signature  personlig favorit starkt väldoftande
**
Länk till  Katalogen :)



Dessa underbara lyktor från Sommarkatalogen

***
Som sagt bara säga till vid intresse!!!!



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback