Fullt upp framöver


Helgen jobba dag imorgon, åka direkt till mamsen för att fira henne, hem i god? tid för att få lite sömn och sen upp jobba söndag morgon igen....
Lämnade A idag efter en långis i skogen på 4 km hos J enklare med bara Nova hemma Sophie hjälper med henne imorgon Tack <3
Måndag mellan 8-15 kommer nån som skall kolla ventilationen hemma hatar dessa tider då man inte vet NÄR de kommer... Hela dan försvinner och man kan ej boka nått.... Hade hoppats kunna jobba...
Tisdag personalmöte på kvällen, onsdag kväll jobb. Torsdag hoppas jag på dagspass...
Sen är det dax packa väskor åka till Sundsvall myyys S jag och vovvarna åker upp tidigt Fredag morgon länge sen jag var uppe nu ju... Ljusparty hos Mia på kvällen hoppas träffa massa skoj folk med, sen utställning lördag hoppas på bra resultat!! Hemåt söndag tidig morgon igen... För att ha ljusparty hemma måndag kväll...hoppas många av er kommer <3
Fullt ös med andra ord skoj och veckan efter fortsätter i samma takt...
I övrigt är kroppen i strejk fibrovärken har stört nu en vecka, så gymmet och pw`s har kommit efter....Det är så frustrerande när man kommit så långt för att ta steg bakåt igen....Men hela jag är i stress så då säger kroppen till, ständigt trött och på dåligt humör, vilket jag hatar....Kan gärna vända nu när man skall njuta av livet lite extra <3 
 
Nä dax att ta sig ut i regnet med Nova, sen fixa lite mer hemma, se vad för kläder man skall ha med sig för ombyte till mamsen med... Ha en fin kväll 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback